17 sie 2013

"100 lat po Ziemi"

 "100 lat po Ziemi"
- przygodowe, science fiction

Niedawno oglądałam ten film i powiem wam, że spodobał mi się. Film jest ciekawy i trzyma w napięciu. Czasami jednak zdawało mi się, że akcja dzieje się za szybko, ale ponad to był fajny. W filmie poruszony jest dość ważny temat... chodzi o to, że syn potrzebuje ojca, ale w filmie on takim ojcem nie był. W domu trzeba było trzymać się poszczególnych zasad i nie okazywano sobie odpowiedniej... miłości. Kiedy ojciec znika na bardzo długi czas i nie wiadomo co się z nim dzieje... czy żyje... to bardzo ciężkie. Był też moment, w którym było powiedziane, żeby nigdy się nie poddawać i dążyć do celu. A także, że wspomnienia, a zwłaszcza te najgorsze, zagnieżdżają się w naszym umyśle... w naszych sercach i trudno się ich pozbyć...Ważne jest, żeby w filmach starać się dostrzegać coś więcej, a nie tylko je oglądać lub patrzeć tylko na akcje... i to właśnie staram się robić ja.

To link do seans-online: http://www.seans-online.pl/filmy_online/1000-lat-po-ziemi--after-earth-2013-46042.html

1 komentarz:

  1. Dwa razy oglądałem po tym jak przeczytałem ten post i naprawdę miałaś rację polecając go.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.