12 sie 2013

"Wiecznie żywy"

 "Wiecznie żywy"
- dramat, horror, komedie

Powiem wam szczerze, że naprawdę bardzo, bardzo mi się podobał!! Wczoraj go obejrzałam i spodobał mi się.
Film opowiada o "życiu" pewnego zombie. W większości zombie nie myślą, ale on jednak tak. Film pokazuje jak ludzkość jest zawalona stereotypami i jacy ludzie są nieufni. Nie można im przetłumaczyć niektórych rzeczy, bo żyją w własnych przekonaniach. A miłość jednego zombie z ludzką dziewczyną mogła zdziałać tak wiele! Ale niestety ludzie pierw nie chcieli wierzyć, bo prawda jest taka, że władze ma największa i najbardziej przekonywująca jednostka rządząca, najczęściej po prostu najbardziej wpływowa.

Ja nie wiem gdzie to oglądałam, ale widzę, że jest na kinomaniaku z lektorem i wysoką jakością: http://www.kinomaniak.tv/film/Wiecznie-zywy/57762

3 komentarze:

  1. Mi też się strasznie podobał, książka na której podstawie go nakręcono tez jest świetna. W dobrej jakości i za darmo można też obejrzeć na zalukaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka właśnie też czytała książkę i mówiła, że świetna... mi udało się przeczytać nie całą pierwszą stronę, bo zaczęłam czytać i mnie to wciągnęło, ale nie zdążyłam doczytać dalej bo koleżanka zgasiła światło, bo miałyśmy oglądać film :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Film fajny, ale książka lepsza.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.