20 lis 2016

A long time ago...

Tak, tak wiem. Moja ostatnia aktywność na tym blogu była w październiku 2015 roku, czyli PONAD ROK TEMU. No cóż, wiem, że wiele razy obiecywałam regularnie dodawać posty... i wiele  razy zawiodłam w swoim postanowieniu. Nie mogę zapewnić, że tym razem będzie inaczej, jednakże ZNOWU obiecuję wrócić do blogowania. Szkoda mi opuszczać tego bloga, bo łączę z nim szczególną więź i piękne wspomnienia. Wiem, że moja nieaktywność trwała bardzo długo, ale liczę na to, że nie zapomnieliście o "mnie" całkowicie i kilkoro czytelników jeszcze pozostało. Ale ej, patrzmy też na tę sytuację pozytywnie - minęło sporo czasu, więc przez ten okres zdążyłam obejrzeć masę filmów, które już wkrótce pojawią się tutaj! 
Jako, że mamy już nowy rok, a niedługo będzie kolejny - chciałabym wprowadzić kilka zmian, żeby mnie się lepiej bloga prowadziło, a Wam lepiej czytało. Przede wszystkim wręcz marzę o tym, żeby mieć lepszy kontakt z czytelnikami. Zależy mi na tym, żebyśmy prowadzili otwarte dyskusje na temat obejrzanych filmów, żebyście to WY polecali mi produkcje, które według Was warto obejrzeć (a one później pojawiałyby się w formie recenzji na blogu oczywiście). 
Jeśli macie jakieś pomysły, w jaki sposób można by tego bloga ulepszyć czy pomysły na zintegrowanie z czytelnikami (czyli Wami) to śmiało piszcie je w komentarzu. Każdą propozycję dokładnie rozważę, a w międzyczasie także sama będę nad takowymi myślała. Gdy tylko coś wymyślę - dodam to tutaj i oczywiście zapytam o Wasze zdanie. 
A tymczasem się z Wami żegnam (ale spokojnie, nie na cały rok 😂). Już niedługo pojawią się tutaj kolejne filmy, więc stay tuned i do zobaczenia! 😉

7 komentarzy:

  1. Super! Mega się cieszę, że wracasz na bloga, bo zdążyłam obejrzeć już prawie wszystkie filmy, które tu są hahaha :-D
    Ja to bym też chciała, żeby aktywność w komentarzach była większa i chciałabym dyskutować o wybranych filmach, ale może mogłabyś dodać tutaj też coś o sobie, albo zbierać pytania i odpowiadać na takie ankiety odnośnie filmów, ale nie wiem czy ktoś będzie pytał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z jednej strony takie ankiety to nie jest najgorszy pomysł, ale z drugiej strony jestem dość mocno przekonana, że pytań zadawać nikt nie będzie + nie jestem pewna, w jaki sposób miałby to mnie integrować z czytelnikami

      Usuń
  2. A oglądasz jakieś seriale czy coś? Może dodawaj też coś o serialach (jeśli oglądasz)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam w sumie tylko dwa seriale (Teen Wolfa i How To Get Away With Murder), a tak to w większości oglądam kreskówki/bajki czy anime. Tylko, co mam na przykład dodawać o tych serialach, żeby zainteresowało większą liczbę osób?

      Usuń
  3. Może dodaj kilka faktów o sobie, jak ludzie cię lepiej poznają to lepiej będzie im ciebie zrozumieć, w ten sposób się może zintegrujemy albo coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie nie aż taki zły pomysł. Ogólnie wpadłam też już na jedną nowość i mam nadzieję, że się przyjmie

      Usuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.