8 lip 2015

"22 Jump Street"




"22 Jump Street" 

Rok: 2014
Gatunek: Akcja, Komedia, Kryminał
Reżyseria: Phil Lord, Christopher Miller










Kolejna komedia, tym razem kryminalna. Kontynuacja "21 Jump Street", która pomimo tego, że nie widziałam 1 części, wypadła według mnie całkiem nieźle. Fakt, faktem były zabawne sceny, ale i tak trochę brakowało mi tej typowej komedii, przy której dławimy się od własnego śmiechu. Ciekawy był natomiast element kryminału i efektowna, trochę komiczna zabawa a detektywów. Jednym z elementów jest też przyjaźń, która w pewnym momencie filmu zostaje zaburzona, co wzbogaca fabułę. Nagły zwrot akcji i przejście winy zbrodni na całkiem inną osobę, której wcale nie podejrzewano jest wielkim plusem dla reżyserów. Ciekawe było też przedstawienie samych postaci, z pozoru trochę gamoniowaci agenci jednak znają się na rzeczy.
O akcji:
Policjanci Jenko (Channing Tatum) i Shmidt (Jonah Hill) mają do rozwiązania kolejną zagadkę, żeby tego dokonać trafiają do college'u jako tajni agenci. Podczas pobytu na uczelni ich drogi się rozchodzą i każdy stara się znaleźć handlarza narkotyków odpowiedzialnego za śmierć jednej z uczennic trochę na własną rękę. Czy uda im się odnaleźć mordercę? Czy ich przypuszczenia będą słuszne? Przekonacie się po obejrzeniu filmu.

Link ---> KLIK!

7 komentarzy:

  1. Nie oglądałam, ale może kiedyś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Jak będzie ci się nudziło to na pewno będzie jedno z ciekawych rozwiązań ;)

      Usuń
  2. Ho, Ho może się skuszę :*

    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz, gdy już się skusisz :)

      Usuń
  3. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Jasne, wejdę i skomentuję, a zaobserwuję jeśli mi się spodoba ;)

      Usuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.