31 sie 2015

"Jak wytresować smoka 2"





"Jak wytresować smoka 2" 

Tytuł oryginału: "How to Train Your Dragon 2"
Rok: 2014
Gatunek: Animowany, Familijny, Fantasy, Przygodowy
Reżyseria: Dean DeBlois








Oto jest! Druga część bajki pt.: "Jak wytresować smoka"! Mogę jedynie powiedzieć, że ta bajka jest świetną kontynuacją poprzedniej części. W tej animacji mamy do czynienia z już dużym Czkawką i naszym ulubionym smokiem Szczerbatkiem. Wiele faktów w tej bajce zostaje wyjaśnione, no i nie można zapomnieć o wzruszających do łez scenach. Ta część jest raczej w stylu rozgrzebywania przeszłości i odnajdywania siebie. Tutaj ujawnia się prawdziwa moc zarówno Szczerbatka, jak i Czkawki.
O akcji:
Czkawka coraz więcej myśli o swojej przeszłości. Na przód wychodzi też chęć odnalezienia stada Nocnych Furii. Na przeszkodzie staje im Drago Krwawdoń ze swoją armią smoków. Czkawka uporczywie stara się zawrzeć pokój z wrogiem, a podczas swoich poszukiwań natrafia na bardzo ciekawą rzecz, która odmienia jego życie o 180 stopni.

Link ---> KLIK!

2 komentarze:

  1. Hm, bardzo ciekawy wpis, krótki, ale fabuła została przedstawiona w ciekawy sposób. Dzięki za radę na moim blogu. W późniejszych recenzjach spróbuję wcielić ją w życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze mówiąc to akurat w tej notce się za bardzo nie wysiliłam, bo mi się nie chciało XD ale i tak dziękuję i życzę powodzenia :)

      Usuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.