2 cze 2013

"Alicja w Krainie Czarów"

 "Alicja w Krainie Czarów"
- familijne, fantasy

Nie pamiętam gdzie oglądałam, ale było naprawdę super! Świetny film bez dwóch zdań!
O ile wiem Alicja w Krainie Czarów to była bajka opowiadająca o małej dziewczynce, która dostała się do tej Krainy Czarów, w tym filmie występuje już nie jako dziecko, a jako osoba w mniej więcej wieku 17-18 lat (nie pamiętam ile miała lat). Ta osoba już nie wieży w bajki, ale jednak na jej drodze pojawia się... królik. Ale nie zwyczajny królik, magiczny. Z początku Alicja nie wierzy, że jest TĄ Alicją, ale z biegiem wydarzeń to się zmienia. Zadaniem Alicji z filmu jest pokonanie smoka. (Nie pamiętam nazwy smoka, ani tego miecza choć mam na końcu języka). Ogólnie występują tam bardzo złożone nazwy i trudno je zapamiętać. Właśnie... pokonanie smoka, czego nie ma w bajce o Alicji.
Także ogólnie polecam film.

To link: http://www.kinomaniak.tv/film/Alicja-w-Krainie-Czarow/9841

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.