23 cze 2013

PIĘKNE ISTOTY

no to tak w końcu oglądnełam do końca ten film i powiem wam , że było warto.
jest to film o miłośc i i poświęceniu w imieniu tej miłości.
Pokazuje to że mimo wszystko co się wydarzy i tak kocha się tą osobę i się o niej pamięta nie ważne po jakim czasie.
  w tym filmie jest to bardzo  wyraźnie pokazane.  że mimo  przeciwności losu i tak  odnajdzie się tą miłość i tą osobę którą się  tą namiastką miłości  obdarowało.  bardzo polecam ten film.
 Możecie go obejrzeć razem ze swoją drugą połówką. ja oglądnełam go z siostrą i szkoda że dopiero teraz ale   dobrze że chociaż go widziałam teraz  niż wcale.
film nie opowiada tylko o miłości również o rzeczach które istnieją na tym świecie i  nawet  sie filozofom nie śniły. 
bardzo polecam oglądniecie tego filmu to link do strony na której możecie go oglądnąć http://www.kinomaniak.tv/film/Piekne-istoty/57290



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.