21 cze 2013

SMAKOSZ 2

pewnie nie każdy zna ten film lecz ja go znam. Oglądałam go z koleżanką. Początek był bardzo nudy lecz jak potem się rozkręcił to mi się  bardzo spodobał. Jest w nim dużo krwi nie powiem lecz jest bardzo ciekawy. Moją uwagę przykuła postać smakosza. Był on bardzo realny. Nie wyglądało to że jest komputerowo zrobiony. I powiem wam że sama treść tego filmu była w połowie straszna w połowie śmieszny. Pewnie bym go nie oglądneła gdyby nie moja siostra i ania. Polecam wam oglądniecie tego filmu i napewno pomoże wam zabić letnią nudę. nie wiem czy znajdziecie  go na kiomaniku czy na zalukaj ale warto poszukać miłego oglądania jak uda wam się go znaleść   wiecie co poszukałam  i znalazłam ten film  na zalukaj wiec macie  linka http://zalukaj.tv/zalukaj-film/1989/smakosz_2_jeepers_creepers_ii_2003_.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.