19 cze 2013

Iron man 3

Ja osobiście nie widziałam Iron mana ani jeden ani dwa ani 3, ale moja koleżanka widziała wszystkie... głowie dlatego obejrzała 1 i 2, żeby wiedzieć o co chodzi w części 3. I zapytałam ją i jej recenzję i jakoś w ten sposób zrobiłam z nią "wywiadzik", który tutaj napiszę...
JA=J
HANIA=H

Iron man 3
J: Podobał ci się film Iron man 3?
H: Tak, bardzo
J: A co ci się w nim najbardziej podobało?
H: Ogólnie wszystko...
J: Ale tak najbardziej...?
H: Strasznie zdziwiłam się, przeraziłam, kiedy głównemu bohaterowi rozwalili dom i została mu tylko jedna zbroja prototyp..., ale i tak potem na koniec wszystkich pokonał.
J: I to ci się najbardziej podobało... tak?
H: Tak.
J: A coś ci się może nie podobało?
H: Nie było czegoś takiego co by mi się nie podobało.
J: Jaka jest twoja ulubiona postać z tego filmu?
H: Oczywiście Iron man, a niby kto inny?!
J: Jaka była według ciebie najfajniejsza scena z filmu?
H: Kiedy wszystkie roboty wybuchały jak fajerwerki!
J: Ok...
J: A poleciłabyś go innym...?
H: Oczywiście, że tak!
No i to koniec "wywiadu". Także Hania poleca Iron mana 3 i mówi jeszcze, że warto go obejrzeć... może jak sama go obejrzę to uzupełnię posta...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.