20 sie 2013

AMERICAN PIE: NAGA MILA

Cześć wiem że dawno   mnie nie było  ale postaram nadrobić zaległości.  Może nie każdy oglądał tom część american pie ale napewno jedną każdy powinien widzieć w swoim życiu.  Ja tą część oglądałam  z kolegami na wakacjach i fajnie się przy tym bawiliśmy. Każdy się śmiał w najzabawniejszych momentach a chłopaki wygłupiali się najlepiej  jak umieli. Ten film spodobał mi się nie dlatego że jest zboczony ale dlatego że  jest pokazane w nim fajne życie jakie prowadzą  uczniowie w akademikach. I na dodatek grają w  tym filmie fajni aktorzy a co ja będę wam  mówić przekonajcie się sami oglądając go sami lub z paczką kolegów lub koleżanek. Miłego oglądania .
http://www.kinomaniak.tv/film/American-Pie-Naga-mila/1426

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.