22 wrz 2013

"Na tropie Marsupilami"

 "Na tropie Marsupilami"
- familijne, komedie, przygodowe

No cóż "Na tropie Marsupilami" oglądałam dwa razy. Raz w kinie, a raz w domu. Powiem wam szczerze, że jest to bardzo śmieszny film. Mój tata siedział koło mnie w domu i śmiał się w głos. Bo co może być lepszego niż facet przebrany za dziewczynę i śpiewający jej piosenkę z playback-u?
Film bardzo ładny i śmieszny, ale co ja będę gadała jego warto obejrzeć!!
W niektórych momentach umie także ścisnąć za serce i łza kręci się w oku. Polecam go dla całej rodziny.

Link do kinomaniaka z dubbingiem i wysoką jakością:http://www.kinomaniak.tv/film/Na-tropie-Marsupilami/57708

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.