21 paź 2013

ARTUR I MINIMKI

Artur i miminki to powszechnie znana bajka ktora powinno znac kazde dziecko ktore oglada telewizje. opowiada ona o zyciu wymyslonych stowrzen ktore zyja pod ziemia .ja osobiscie widzialam ta bajke  kilka set razy  i nawet wszczoraj ja ogladalam ze swoja babcia . Jak  zawsze mnie wciagnelo i ogladalam do konca  nie paczac na to jaka jest juz godzina . to tyle jak nie widzieliscie jeszcze tej bajki to zachecam doogladniecia  a jak  juz widziales to wlacz  i zobacz jeszcze raz. to tyle ja lece uczyc sie na geo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.