29 paź 2013

"Stażyści"

 "Stażyści"
- komedia

Niedawno z koleżanką oglądałam ten film i... on jest genialny!! No może nie każdy lubi takie komedie, ale powiem wam szczerze, że ta była wspaniała. Można było się pośmiać, ale i nie tylko, były też przykre chwile... Ogólnie chyba każdy mniej więcej wie o co chodzi w filmie o ile większości widziała reklamę w telewizji. Aby wam to jaśniej przedstawić to w reklamie najbardziej słyszalne są słowa "Welcome to Google" [Łelkom tu gógl] (to na wszelki wypadek jakby ktoś nie wiedział jak się po angielsku czyta XD). Warto obejrzeć ten film, bo każdy kto lubi komedie to doceni wysiłek jaki włożono w ten film.

Link: http://www.kinomaniak.tv/film/Stazysci/59872

1 komentarz:

  1. Miałaś rację! Warty obejrzenia! Zwłaszcza, że dokładnie przedstawia teraźniejszych 40-50 latków.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.