2 lis 2013

"Zaklinacz koni"

 "Zaklinacz koni"
- dramat

"Zaklinacz koni" to stary film... z 1998 roku, ale ponad to jest bardzo fajny. Może nie każdy lubi dramaty, ale nie jestem pewna, czy ten film można nazwać dramatem.
Warto go obejrzeć <kto jeszcze nie widział>, bo ten film uczy nas... że nie warto się poddawać przez jakikolwiek wypadek. Nie wolno się zamykać s sobie, trzeba żyć dalej.
Film opowiada o wypadku... do jakiego doszło kiedy dziewczynka jechała na koniu. Ona straciła kończynę, ale koń też doznał wielkich obrażeń! Zaklinacz koni miał wyleczyć konia z traumy, ale tym samym leczy też dziewczynkę... pomaga jej dojść do siebie.
Szczerze polecam.

Link: http://www.kinomaniak.tv/film/Zaklinacz-koni/52714

1 komentarz:

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.