6 wrz 2015

"Siedem"






"Siedem"

Tytuł oryginału: "Se7en"
Rok: 1995
Gatunek: Thriller, Kryminał
Reżyseria: David Fincher







Oto kolejny świetny film trzymający widza w napięciu. Bardzo dużą rolę w tym kryminale odgrywa tytułowa liczba siedem, która pomoże nam rozwiązać zagadkę oraz oznacza w sumie wszystko to, co jest najważniejsze w całej ekranizacji. To właśnie na tą cyfrę musimy zwrócić jak największą uwagę. Film jest bardzo pouczający, bo ofiary, które wybiera morderca nie są przypadkowe i podczas oglądania radzę zwrócić na nie szczególną uwagę. Wydaje mi się, że produkcja miała za zadanie naprowadzić nas na właściwy tor postępowania i wyjaśnić, że zasady, nie są tylko przyjętymi zasadami, których i tak nikt nie przestrzega. Nawet drobne rzeczy mogą mieć duży wpływ na nasze życie.
O akcji:
Dwóch policjantów - William (Morgan Freeman) i David (Brad Pitt) - próbują złapać seryjnego mordercę, który działa według określonego schematu, Ofiar jest siedem, a każda z nich popełniła jeden z siedmiu grzechów głównych.

Link ---> KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.