18 paź 2015

"Step Up 4 Revolution"






"Step Up 4 Revolution" 

Tytuł oryginału: "Step Up Revolution"
Rok: 2012
Gatunek: Melodramat, Muzyczny
Reżyseria: Scott Speer







Filmu nie widziałam od początku, tak samo jak nie oglądałam poprzednich części. Widziałam fragment (jakoś od połowy, może nawet przed połową), bo leciał w telewizji i tak jakoś przyjaciółka włączyła.
Część, którą widziałam bardzo mnie zaciekawiła. W filmie nie brakuje fajnej, wpadającej w ucho muzyki, ciekawych układów tanecznych, ani porywającej fabuły. Często jest tak, że projekcja ma główny wątek (w tym przypadku byłby to taniec) i wszystko pięknie, ładnie, ale brakuje jej właśnie fabuły, czyli tego, o co się w sumie rozchodzi. Tutaj jest to dobrze opisane i jeszcze między to wszystko wpleciony jest taniec. Ogólnie po prostu wszystko jest super i nie ma ani do czego się przyczepić, ani czego komentować. Widz może zarówno posłuchać sobie muzyki, potańczyć z bohaterami, jak i śmiać się i płakać przy oglądaniu.
Nie wiem, jakie są poprzednie części, ale ta zdecydowanie jest niesamowita i naprawdę każdemu polecam obejrzenie tej ekranizacji. Według mnie jest starannie dopracowana i po prostu ciekawa, więc podczas oglądania na pewno nie zmarnuje się czasu.

O akcji:
Sean (Ryan Guzman) wraz ze swoją grupą taneczną zwaną "The Mob" starają się uratować swoją dzielnicę, która zagrożona jest wyburzeniem. Biorą udział w konkursie i organizują akcje taneczne w różnych miejscach wrzucając później filmy (relacje ze swoich akcji) do Internetu. W międzyczasie Sean poznaje pewną dziewczynę - Emily (Kathryn McCormick) - która przyjechała do Miami, żeby zostać profesjonalną tancerką. Jej styl tańca jednak różni się nieco od stylu "The Mob". Okazuje się jednak, że dziewczyna też ma wielki talent pod tym kierunkiem i razem z grupą organizują kolejną akcję. Czy uda im się ocalić dzielnicę? Czy nowa dziewczyna nie zaburzy równowagi wśród tancerzy z "The Mob"? Przekonajcie się sami oglądając film.

Link do filmu ---> KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.