8 sty 2017

"Gorący pościg"





"Gorący pościg"


Tytuł oryginału: "Hot Pursuit" 
Rok: 2015
Gatunek: Komedia, akcja
Reżyseria: Anne Fletcher
Scenariusz: David Feeney, John Quaintance






Święta, święta i po świętach. Witam Was wszystkich w nowym roku i życzę, żeby ten 2017 był dla Was pomyślny. Kolejny rok, to kolejne premiery filmowe. Na jaką ekranizację najbardziej czekacie? Napiszcie w komentarzach, a teraz przejdźmy do "Gorącego pościgu".

Nieco o akcji:
Po śmierci swojego męża - szefa kartelu narkotykowego - Daniella Riva (Sofia Vergara) staje się świadkiem koronnym w procesie przeciwko członkom mafii. Jej bezpieczną drogę do sądu ma zapewnić lekkomyślna i nowa w branży policjantka Cooper (Reese Witherspoon). Dziewczyny nie mogą się jednak dogadać, co staje się jednym z utrudnień podczas podróży. Niestety nie mają one innego wyjścia niż dojść do porozumienia, ponieważ mafia i skorumpowani policjanci depczą im po piętach. Czy uda im się uciec? 

Moja opinia:
Będąc kompletnie z Wami szczera -  nie pamiętam tego filmu dokładnie ze wszystkimi szczegółami. Jest to według mnie przezabawna komedia, której nie brakuje scen akcji, choć występują one w mocno ograniczonej ilości. Pamiętam, że spór dwóch dziewczyn, jak i ich teksty doprowadzały mnie do śmiechu. Oczywiście w całej fabule nie brakuje też nieco poważniejszego wątku i jest on ukazany w dość ciekawy sposób. Ogólnie mówiąc - sama historia nie powala jakoś specjalnie na kolana, ale zdecydowanie polecam film zwyczajnie, jako komedię. Akcja nie dzieje się ani zbyt szybko, ani zbyt wolo, więc jest niemalże idealna.
Z bohaterów policjantka Cooper jest zdecydowanie moją faworytką, Pewnie to dlatego, że lepiej mogę się z nią utożsamić niż z drugą dziewczyną z duetu. Daniella właściwie czasami mnie wręcz irytowała. 
Za wiele nie można o tej ekranizacji raczej powiedzieć, to po prostu zabawny film, idealny na nudny wieczór. Żarty przedstawione w produkcji wprawdzie nie każdego mogą bawić, może niektórzy mogą uznać je za głupie, ale jeśli jesteś fanem komedii - gorąco polecam. 
Jeśli chodzi o soundtrack - piosenki może nie są jakoś specjalnie znane, ale zdecydowanie oddają nastrój filmu i są dokładnie dopasowane do każdej sceny, co zdecydowanie umila widzowi oglądanie projekcji. Wydaje mi się, że muzyka wpada tutaj bardziej w klimaty country, ale spokojnie, nawet jeśli nie lubisz tego gatunku - nie oznacza to, że nie spodoba Ci się użycie go w tym filmie. Tutaj macie link do soundtracku ⇒ Soundtrack. KLIK!
Podsumowując, może nie za wiele powiedziałam o tej produkcji i nie przedstawiłam jej bardzo dokładnie, ale polecam ją dla wszystkich fanów komedii. Ekranizacja jest "lekka" i naprawdę przyjemnie się ją ogląda, a wszystkie wątki, jak i cała akcja są spójne i dobrze dopracowane. 

Link do filmu online → Lektor PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.