31 mar 2017

Q&A: Wygląd bloga - co i jak?

Wygląd bloga - co i jak?


W tym poście, już drugim z serii Q&A, opowiem nieco o wyglądzie mojego bloga, ponieważ zdecydowanie nie jest on przypadkowy. 
Zacznijmy od tego, że zrobiłam go samodzielnie, korzystając z kodów znalezionych na Internecie (niech wszyscy, którzy dodają tutoriale i kody będą błogosławieni), wiem, że nie jest perfekcyjny, bo informatyka zdecydowanie nie jest moją mocną stroną, ale podoba mi się taki, jaki jest i jestem z siebie dumna, że udało mi się osiągnąć coś takiego moimi dwoma lewymi rękoma. 
Przejdźmy jednak do najważniejszej rzeczy w wyglądzie bloga, która ma dla niego ogromne znaczenie, a możecie tego nie wiedzieć, czyli do kolorów. Nie są one przypadkowe. Jak idzie zauważyć dominują tutaj ciemne odcienie, a jedynym wyjątkiem jest kolor żółty. Już tłumaczę, dlaczego wybrałam akurat takie, a nie inne. Otóż mi osobiście ciemność kojarzy się z kinem, a że mój blog zajmuje się tematyką filmową zdecydowałam, że użycie kolorów takich, jak czarny i granatowy wprowadzi czytelników właśnie w taki kinowy klimat. Żółty odcień kojarzy mi się ze światłami, które rozbłyskają po zakończeniu seansu czy świecą przed jego rozpoczęciem, dlatego też występują w wyglądzie bloga. Żółty jest zdecydowanie ciepłą barwą, która moim zdaniem idealnie pasuje do czerni i granatu, na dodatek sprawia, że jest o wiele przytulniej. 
No i to by było na tyle z tego Q&A. 

Przypominam, że jeśli macie jakieś pytania odnośnie bloga czy mnie - możecie je zadawać pod każdą notką z etykietą "Q&A". 

Dzisiaj tak krótko, miłego wieczoru. 

2 komentarze:

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.