29 maj 2013

"Człowiek na krawędzi"

 "Człowiek na krawędzi"
- kryminał, thriller

Wprawdzie nie oglądałam tego do końca, ale no cóż do tego momentu, do którego go obejrzałam był całkiem niezły. Jest strasznie pogmatwany, ale ciekawy. Film widziałam urywkami, bo oglądałam w domu i często wychodziłam z pokoju, więc za wiele nie pamiętam. Wiem, że było tam coś o tym, że on jakiś pokój wynajął, czy coś, a potem wyszedł przez okno i właśnie ludzie go zobaczyli, zawiadomili policję, a on chciał rozmawiać tylko z jakąś tam babką. I tyle pamiętam, a potem tylko przyszłam na końcówkę, ale nie powiem wam końcówki ^^.
Podobał mi się ten film i muszę go obejrzeć jak będę miała wolny czas... na szczęście mam go na komputerze.
Zagmatwane, ale ciekawe - polecam.

Link do zalukaj: http://zalukaj.tv/zalukaj-film/13979/czlowiek_na_krawedzi_man_on_a_ledge_2012_.html  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.