28 maj 2013

"Jack pogromca olbrzymów"

 "Jack pogromca olbrzymów"
- przygodowe, fantasy

Ten film oglądałam w kinie. Mieliśmy takie wyjście do kina ze szkoły. Jedyne co mogę powiedzieć to to, że to jest typowo baśniowy film ujęty w dosyć ciekawy sposób. Osobiście na mnie nie zrobił żadnego wrażenia. Był pokazany tak jak w każdej baśni typowy problem: księżniczka pragnąca normalnego życia, która zostaje porwana i zwykły człowiek "prostak", który się w tej księżniczce zakochuje i oczywiście ratuje ją z opresji i się pobierają... bla bla bla... koniec. Trochę już mnie to zaczyna irytować, choć pomysł z tym, żeby zrobić film o baśni był całkiem...niezły. Ale to żenując, że te wszystkie filmy muszą się odnosić do księżniczek i zwykłych ludzi. Może jakby wprowadzono tam jakąś zmianę byłoby lepiej i ciekawiej.

O ile wiem nie ma tego chyba z lektorem lub dubbingiem na tych stronach, które ja podaję, dlatego bez sensu jest dla mnie oglądać do po angielsku, dlatego nie dodaję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.