27 maj 2013

"Merida waleczna"

 "Merida waleczna"
- animowane, familijne, fantasy

Bardzo fajna bajka, oglądałam ją w domu. Oglądaliśmy całą rodziną i jest na drugim miejscu na mojej liście 10 najlepszych bajek. Bardzo fajna bajka, tylko pogratulować reżyserowi.
Bajka toczy się bardzo fajnie, są śmieszne momenty jak i te smutne. Trochę rozczarował mnie koniec, bo spodziewałam się czegoś bardziej zaskakującego i takiego "wow". Znaczy może miało to tak wyglądać, ale jak dla mnie nie wyglądało, można by to lepiej wymyśleć, ale nie opowiem końcówki.
Pokazane jest w tej bajce życie księżniczki, może niektórzy wyobrażają sobie, że to niezła frajda być księżniczką, ale większość bajek pokazuje, że to nie taka sielanka i ta bajka bardzo ładnie to pokazuje.
Nawiązuje też do trudnych relacji między córką, a matką. Wiele z was ma na pewno trudne relacje ze swoimi rodzicami i ta bajka pokazuje co się może stać kiedy nie będziemy żyli zgodnie i w pokoju. (oczywiście w prawdziwym życiu wasze matki/ojcowie na pewno nie zamienią się w niedźwiedzie, ale to tylko przenośnia)
Także fajowa bajka i polecam tym, którzy jeszcze nie widzieli.

Link do kinomaniaka, choć ja sobie ściągnęłam: http://www.kinomaniak.tv/film/Merida-Waleczna/51904

1 komentarz:

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.