27 maj 2013

"Hotel Transylwania"

Sorry, że tak dawno nic nie wrzucałam, ale na serio miałam wiele na głowie. Ślub cioci, szkoła itd. po prostu nie miałam czasu.

 "Hotel Transylwania"
- animowane, komedia

Wprawdzie oglądałam to w domu, ale na serio świetna bajka. Warto ją obejrzeć i polecam.
Są tam śmieszne sceny, ale też takie prawie poważne. Bajka podobała mi się i jest u mnie w dziesiątce najlepszych bajek.
Świetna fabuła i ogólnie świetna bajka. Sam obrazek zachęca do obejrzenia, bo większość ludzi lubi wampiry, wilkołaki i inne stwory w filmach, a teraz mogą je lubić jeszcze w bajkach.

Ja wprawdzie oglądałam w domu, ale dam linka do kinomaniaka, bo na kinomaniaku też oglądałam: http://www.kinomaniak.tv/film/Hotel-Transylwania/54570.

2 komentarze:

  1. Tak bajka super. oglądałam. Można się pośmiac i troszeeeczkę wzruszyc, jak to w bajkach. I dla małych i dla dużych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, superowa bajka dla każdego. Jak mi się nudzi to czasami ją sobie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.