17 maj 2013

Piraci z Karaibów 1,2,3

                                           Piraci z Karaibów

siemka wiem że dawno mnie nie było lecz nie mogłam wejść bo miałam problemy w szkole. ale teraz już jestem szkoła załatwiona.
Dawno nie pisałam o żadnym filmie, lecz napisze wam o 3 częściach piratów z karaibów. Występuje tam bardzo lubiany aktor johnny deep a w  filmie kapitan Jack Sparrow. Jest to bardzo śmieszny film i oglądałam go tylko ze względu na to jak śmiesznie gra swoją rolę Jack. Lecz są też inne dobre strony tego filmu. Opowiada bardzo ciekawą historie i każda część nawiązuje do poprzedniej. Jest to film przygodowy jak i komediowy. Gra w nim wielu sławnych i często występujących w filmach aktorów. Są bardzo ciekawe efekty lecz w pewnych momentach nic nie widać, ale to nie żaden problem ponieważ gra aktorów jest nie do pobicia.
Nie oglądałam jeszcze ostatniej części ale mam na dzieję że znajdę czas by sobie ją oglądnąć i mam na dzieję że będziecie się śmiali z Jacka tak samo jak ja gdy go oglądałam.
Znajdziecie film napewno na  zalukaj.pl 


na koniec zdjęcie Jacka Sparrow. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.