9 cze 2013

"Asterix i Obelix: W służbie Jej Królewskiej Mości"

 "Asterix i Obelix: W służbie Jej Królewskiej Mości"
- komedie, familijne

Bardzo fajny film, choć jak szłam na to do kina to miałam takie wrażenie... "eee... znowu Asterix i Obelix", no ale jak już poszłam i obejrzałam ten film to normalnie padłam! Bardzo śmieszny i reżyser niezłe jaja sobie zrobił z Brytyjczyków. Ich akcent był wręcz wspaniały... hehe. Także kto nie widział niech obejrzy, bo warto. Oczywiście jeżeli ktoś lubi komedie i lubi się pośmiać! Ogólnie nie wiem, czy jakiś poważny wątek jest tu jakoś przekazany... może jedynie to, że przyjaźń i miłość to nie jakaś gra... to poważna sprawa i w tym filmie to jest pokazane, trzeba tylko bardzo uważnie go obejrzeć.

Sorry, że teraz tak rzadko piszemy, ale jakoś tak trudno nam się dogadać i w ogóle. A tak w ogóle to ktoś tego bloga w ogóle czyta...? Na serio jeżeli ktoś, ktokolwiek go czyta, albo uważa, że jest fajny to niech napisze komentarz, bo to dla nas bardzo ważne także plisssssssssssss piszcie komentarze.

A to link do filmu: http://www.kinomaniak.tv/film/Asterix-i-Obelix-W-sluzbie-Jej-Krolewskiej-Mosci/53463

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.