15 cze 2013

Yuma

hej wiem że dawno nic nie dodawałam ale teraz się to zmieni będę  starała się dodawać jak najczęściej  jak będzie mi na to pozwalał czas. Więc tak  opowiem wam  film który mi bardzo przypadł do gustu i gra w nim mój ulubiony aktor który grał gównom rolę w  ,, Sali samobójców" jest nim  Jakub  Gierszał. film nosi tytuł ,,Yuma". Moją uwagę  przywróciło to w jakich czasach on się odbywa i  co się w nim dzieje. jest to 3 lata po upadku komuny  PRL.
ludzie żyją ubogo. lecz Zyga pewnego dnia okrada sklep i zabiera ciuchy dla swoich kumpli.
może nie było to mądre lecz mi bardzo spodobało się że pamiętał o nich że nie zapomniał o swoich kolegach.
spodobała mi się równiesz całość zakończenie i początek tego filmu. jak ktoś bedzie oglądał to nie  będzie mógł przestać ja wam już to mówię bo miałam to samo.nie poszłam na to do kina bo niestety mi coś wypadło a teraz to  w kinach nie leci lecz można oglądnąć spokojnie na kiniomaniaku.pl już wam daje linka do tej strony  i miłego oglądania ,, Yumy"http://www.kinomaniak.tv/film/Yuma/54061

no to to  na tyle miłego oglądania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.