25 wrz 2013

AGENT XXL

Jest to komedia dla całej rodzinny. Może się   przy tym filmie ubawić cała rodzinna. Film  zna pewnie każdy ponieważ bardzo często można go oglądnąć na Polsacie. Opowiada on historię pewnej rodziny jak już pewnie niektórzy się skapnęli. Ja osobiście  bardzo się przy tym filmie śmieje i zawsze oglądam go ze swoją mamą. Hym co ja mam wam jeszcze o tym filmie mówić go nie da się opowiedzieć go trzeba zobaczyć na własne oczy i się przekonać czy było warto. To ja już kończę. Mam nadzieję że będzie się wam podobał .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.