30 wrz 2013

"Zombieland"

 "Zombieland"
- komedie, horror

Może i to nie jest nowy film, ale jest bardzo fajny. Choć jest napisane horror, to z horrorem ma akurat mało wspólnego... znaczy są "straszne" momenty, ale kiedy ogląda się je z odpowiednią osobą to nawet one są śmieszne. Ogólnie jest to jak dla mnie komedia. O czym opowiada? To już się musicie sami dowiedzieć. Szczerze polecam tym, którzy nie widzieli i też coś słyszałam, że jest zombieland 2 ale jeszcze nie widziałam.

Link: http://www.kinomaniak.tv/film/Zombieland/51439

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.