1 wrz 2013

"Azyl"

 "Azyl"
- thriller

Pierwszy raz zobaczyłam film "Azyl" w telewizorze... leciał na jakimś kanale... razem z koleżanką zaczęłyśmy go oglądać, tak od niechcenia i co się okazało... strasznie nas wciągnął, a że nie mogliśmy go oglądnąć do końca, to postanowiliśmy go obejrzeć później i tak też się stało. Choć to stary film to większość pewnie nigdy wcześniej o nim nie słyszała. Powstał w 2002 roku, a moja ciocia, która uwielbia filmy nic o nim nie wiedziała, ale dość o tym, czas napisać coś o filmie...
Ogólnie jest to świetny film, który uwierzcie mi cały czas trzyma w napięciu. Nigdy nie wiadomo co się zdarzy... co ciekawe gra w nim Kristen Stewart... wtedy jeszcze była małą dziewczynką. Kristen Stewart możemy łatwo rozpoznać ze znanej sagi Zmierzch.

A to link do seans online, ponieważ nie odtworzył mi się zalukaj, a na kinomaniaku jest tylko w playerze "bez limitu": http://www.seans-online.pl/filmy_online/azyl--panic-room-2002-lektor-pl-5205.html 

1 komentarz:

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.