1 wrz 2013

"Niepamięć"

 "Niepamięć"
- akcja, science fiction

Wczoraj oglądnęłam film "Niepamięć" na początku podeszłam do niego bardzo sceptycznie. Początek zanudził mnie tak, że chciałam zasnąć... ale oglądałam i nie poddawałam się. Aż wreszcie akcja zaczęła się rozkręcać i strasznie mnie wciągnęła. Film jest bardzo poplątany, chodzi o to, że widz sam musi się domyślać wielu rzeczy, dochodzić do nich tak jak główny bohater filmu. Z początku film jest trudny do ogarnięcia, ale radzę usiąść i na spokojnie pomyśleć, zastanowić się, a wszystko zrozumiecie.
Ten film nauczył mnie, że nie trzeba obejrzeć film, a nie z góry go oceniać... nawet jeśli początek jest nieciekawy trzeba wytrwać do końca, a nuż się spodoba. Szczerze go polecam.

To link do kinomaniaka... wiem, że na zalukaj też jest ten film... niestety nie wiem w jakiej jakości, ani wersji, ponieważ zalukaj nie chciał mi się załadować, zapewne z powodu dużej ilości osób, także to link do kinomaniaka jest z lektorem i jakość jest wysoka: http://www.kinomaniak.tv/film/Niepamiec/58331

1 komentarz:

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.