24 wrz 2013

BEZ MOJEJ ZGODY

Cześć  chciała bym wam  dać pewną propozycje filmu. Nosi on nazwę ,,Bez mojej zgody" . Wiem że dla wielu ten tytuł nie mówi nic dla mnie samej nic nie mówił dopiero gdy kuzynka na wakacjach poleciła mi przeczytanie książki o takim samym tytule okazało się że jest bardzo ciekawa czytam ją nadal bo dopiero niedawno ją zdobyłam i jest moim zdaniem bardzo ciekawa. To właśnie  na jej podstawie powstał film. Opowiada on o dziewczynce chorej na raka bardzo złośliwego. Chemia zawodzi i rodzice płodzą za pomocą lekarza  nowe dziecko które będzie  miało zgodne narządy z tą chorą. Udaje im się są  bardzo zadowoleni. Jednak coś zaczyna się w ich rodzinie dziać. Oglądnijcie film lub jak kto woli przeczytajcie książkę bo naprawdę w książce jest opisanych wiele rzeczy o których nie ma mowy w filmie.

1 komentarz:

  1. Wow zachęciłaś mnie. Ale to jest taki bardziej dramat, czy jak?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.