23 wrz 2013

GŁUPI GŁUPSZY NAJGŁUPSZY

Wiem , że już dzisiaj dodałam wiele postów ale chciałam wam dodać jeszcze jeden film. Podchodzi on jako komedia i jest bardzo ale to bardzo śmieszny. Pewnie nie oglądnęła bym go gdyby nie Anką jak u nas była ale  było warto bo uśmiać się przy tym można.  Włączcie  sobie ten film z kolegami stwórzcie  fajna atmosferę i  świetnie się bawcie .Możecie również  oglądnąć to razem ze swoja  kochającą was rodziną .Miłego oglądania chyba ze ktoś czytał wcześniejszego posta  i ogłada ,, Avatara" na polsacie a ten film możecie oglądnąć również kiedy indziej. Dobra ja już kończę bo coś nie mogę przestać pisać miłego oglądania i w ogóle narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.