23 wrz 2013

ZAMIANA CIAŁ

W końcu w domu po całym dniu w szkole. Jak to strasznie mieć 7 lekcji od razu po weekendzie. Po tak ciężkim dniu proponuje wam oglądnięcie filmu pt ,, Zamiana ciał". Może dla  niektórych ten film wydawać się stary ale mnie zawsze potrafi rozśmieszyć. Opowiada on o 2 dorosłych mężczyznach. Jeden  ma już żonę dzieci a drugi  jak zresztą można się domyślić prowadzi kawalerski tryb życia. I jak sam tytuł wnioskuje coś się w ich życiu zmieni jak oglądniecie to się przekonacie. Jest tam może kilka zboczonych scen ale ogółem . cały film  nie jest aż tak zboczony. No dobra koniec opowiadania o zboczonych  rzeczach. Jak macie ochotę się odprężyć to zapraszam do oglądnięcia tego filmu i z góry dziękuje. Narka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.