24 sty 2014

DZIEWCZYNA Z TATUAŻEM

Sam film został nakręcony na podstawie książki  Stiega  Larssona  pod tytułem ,,  Mężczyźni którzy nie na widzą  kobiet". Książki jeszcze nie czytałam ale po obejrzeniu filmu na pewno po nią sięgnę. No to  co do filmu. Jest bardzo ciekawy jednak jak nie będzie się uważać lub pominie się jakiś moment to się nie zrozumie dalszej cześć ale tak to jest świetny. Bardzo wciągający. Zaczęłam go oglądać o godzinie 23 z nudów i jak zaczęłam to nie mogłam  go wyłączyć bo był taki wciągający. Jest on dość długi jakieś dobre  dwie i pół  godziny ale warto było się tak poświecić to jest drugi film który mnie tak wciągnął pierwszy był oczywiście ,, Sala samobójców". Te filmy są do siebie podobne tylko różni je od siebie zakończenie.  Polecam wam ten film na pewno się nie zawiedziecie.  A jak ktoś zamiast oglądania woli czytać to zawsze może przeczytać książkę na podstawie której powstał ten oto film :D

1 komentarz:

  1. Książka lepsza, a filmu jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.