24 sty 2014

OBECNOŚĆ

 obecność jest  to horror. Bardzo fajny  jak go oglądałam w kilku momentach sama się wystraszyłam. Bardzo ciekawa treść i świetnie zostało przekazane to co miał do powiedzenia  scenarzysta. Film ogólnie opowiada o duchach jak to zazwyczaj w horrorach. Jednak nie był to taki zwykły horror był oparty na  faktach. Moim zdaniem nie ma co opowiadać o tym filmie trzeba samemu na własne oczy przekonać się o czym mówię. Po prostu wejdźcie na kinomaniaka albo na zalukaj poszukajcie . I  oglądnijcie. Jak już oglądniecie napiszcie w komentarzach co sądzicie.

2 komentarze:

  1. oglądałam ten film, masz racje. Horror jest genialny. Musiałam namawiać siostrę, żeby ze mną obejrzała bo sama się bałam. Ona już go kiedyś oglądała i "zapomniała" mi powiedzieć że jest oparty na faktach. Myślałam że ją za to udusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z najlepszych horrorów jakie widziałem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.