21 lut 2014

INFO

Jak zapewne wiecie portal Kinomaniak ogłosił The End i co za tym idzie wszystkie linki do filmów, które były właśnie stamtąd są już nieaktualne. Postaramy się naprawić te błędy i podać wam przynajmniej do części filmów nowe linki.

Na dodatek, jak zapewne zauważyliście, teraz jakoś rzadziej dodajemy posty niż wcześniej, ale zapewniam, że ten blog dalej funkcjonuje i to głównie dzięki Werze (Muzyce Pokolenia), bo to głównie ona dodaje teraz posty, a ja że tak powiem się zapuściłam. Ale postaram się to naprawić.

Oczywiście strasznie ubolewałam i nadal ubolewam nad końcem Kinomaniaka, bo właśnie stamtąd lubiłam oglądać filmy... Wielka strata dla fanów Kinomaniaka... Zrozumcie mój ból...

Możliwe, że niedługo zacznę dodawać tutaj posty z całkiem innego działu, ale akcja jest charytatywna i zważcie, że powiedziałam (napisałam) "może".

To już chyba wszystko z informacji... A! Jeszcze jedno. Nieubłagalnie zbliżamy się do 2000 wejść na tym blogu i proszę dopomóżcie, żeby wreszcie było te 2000. To nas na pewno podniesie na duchu. No i oczywiście wszystkie wasze komentarze uszczęśliwiają nas do łez :)

I to już wszystko na dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.