4 sty 2015

CHANGES!

Zmiany, zmiany i jeszcze raz ZMIANY!
Po raz kolejny zmieniłam wygląd bloga, ale tym razem zmieniła się jeszcze nazwa! Wiem... wszystko zangielszczam <jest takie słowo?>, ale uznałam, że angielska wersja tej nazwy będzie o wiele lepsza... "Recenzje Filmów" brzmi tak prosto... za prosto. Za to "Film reviews" <na polski [recenzje filmowe] jakoś o wiele bardziej przypadło mi do gustu. Nowy wygląd z tego względu, że tamten był trochę niezrozumiały i gdy popatrzyłam na niego po raz kolejny stwierdziłam, że nie jakoś nie pasuje. Tak więc jak wam się podoba KOLEJNY nowy wygląd bloga?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.