24 sty 2015

"Transformers: Wiek zagłady"


Tytuł oryginału: "Transformers: Age of Extinction"
Rok: 2014
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Reżyseria: Michael Bay

Cała seria Transformersów jest świetną twórczością. Tak samo ta część nas nie zawiodła. Jest dużo akcji, cała masa fantazji, sceny wzruszające i humorystyczne. Można by powiedzieć, że film prawie idealny pod każdym względem. Mnie osobiście zabrakło trochę tego napięcia, które towarzyszy przy oglądaniu tego typu filmów. Niezbyt pamiętam poprzednie części, ale wydaj mi się, że trochę się różniły. W tej przede wszystkim podobała mi się sceneria. Soundtrack był nawet całkiem dobry, a cała historia... no właśnie... średnio przedstawiona. Ogółem morał filmu jest taki, że nie wszystko powinno zostać wynalezione, a ludzkość nie potrzebuje aż tak wielkiej modernizacji. Po co nam coś, co już istnieje? Świetnie pokazane jest to, jak ludzie chcą mieć nad wszystkim kontrolę i kiedy wydaje im się, że ją mają, okazuje się, że to oni są marionetkami.
O akcji:
Po ostatnich wydarzeniach i bitwach sojusz z Autobotami zostaje rozwiązany, a one jak i Deceptikony prawie całkowicie znikają z powierzchni Ziemi. Ludzkość dąży do wybicia wszystkich Deceptikonów, niestety pod złymi rządami giną też Autoboty. Tymczasem naukowcy chcą bardziej poznać ich technologię i z pozostałości po Deceptikonach, tworzą własne Autoboty. Do czego to doprowadzi? Przekonajcie się sami.
LINK: Z napisami  , z dubbingiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.