30 kwi 2015

"Rio"





"Rio"

Rok: 2011
Gatunek: Familijny, Komedia, Przygodowy, Animowany
Reżyseria: Carlos Saldanha









"Rio" to świetna bajka dla całej rodziny. Całość połączona według mnie najlepszym soundtrackiem jaki kiedykolwiek słyszałam. Jest dużo muzyki, sceny poruszające nasze serca, jak i takie, od których dławimy się ze śmiechu. Ogólnie jest to historia o miłości dwóch papug. Dwóch papug o tym samym gatunku, ale całkiem różnych charakterach - jeden udomowiony, nie umiejący latać i kochający obcować z ludźmi, Blue oraz całkiem dzika, kochająca żyć na wolności, Julia. Tutaj sprawdza się powiedzenie, że przeciwieństwa się przyciągają. Same postaci w bajce są bardzo fajnie zrobione i przedstawione. Można je utożsamiać z ludźmi i nadawać im ludzkie cechy. W każdym razie, mnie ta animacja zauroczyła przede wszystkim soundtrackiem wpasowanym w portugalskie klimaty i dwoma papużkami nierozłączkami.
O akcji:
Właścicielka ostatniego samca ary modrej - Linda wyrusza razem z zoologiem, Tuliem wyruszają do Brazylii, aby połączyć Blue z Julią. Chcąc ratować gatunek doprowadzają do katastrofy. Obydwie ary zostają porwane przez handlarzy z zamiarem wywiezienia za granicę. Udaje im się uciec, ale pozostaje jeszcze kwestia odnalezienia drogi do domu. Papugi muszą podróżować razem, ponieważ są dosłownie skute. Jak cała historia potoczy się dalej? Przekonajcie się sami.

Link do bajki ----> KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.