9 maj 2015

"Brick Mansions. Najlepszy z najlepszych"




"Brick Mansions. Najlepszy z najlepszych."
Tytuł oryginału: "Brick Mansions"
Rok: 2014
Gatunek: Akcja, Dramat
Reżyseria: Camille Delamarre








Jest to chyba ostatni film z udziałem Paul'a Walker'a, grającego policjanta Damiena. Ciekawe i przyciągające uwagę są tutaj sceny parkour'u. Generalnie jest to typowy film akcji, z zabawnymi jak i smutnymi elementami. Dużo w nim przemocy, tak jak w większości ekranizacji tego typu. Sama akcja zwraca szczególną uwagę na tak zwane getto, dzielnicę, do której nikt się nie zapuszcza, a w której ludzie żyją w nędzy i strachu. Kolejny raz spotykamy się z motywem walki dobra ze złem. Ważna jest tutaj gra na czas i odgadywanie detektywistycznych zagadek. Całość połączona świetną grą aktorską i mamy po prostu bardzo dobry film.
O akcji:
Tajny detektyw/policjant, Damien (Paul Walker) szuka potężnej broni, skradzionej przez handlarzy narkotyków z "zakazanej" dzielnicy. Pomaga mu w tym Lino (David Belle). Więcej dodawać chyba nie potrzeba. Na swojej drodze spotkają wiele przeszkód, ale o tym przekonacie się sami.

Link ------> KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mocno dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli zostawisz link do swojego bloga, możesz mieć pewność, że do niego zajrzę.
Koniecznie napisz, jeśli zaobserwował(a/e)ś mój blog.

Jestem otwarta na wszelkie sugestie. Jeśli uważasz, że coś powinnam zmienić - koniecznie mi to napisz, a na pewno wszystko dokładnie rozważę. Jeśli w moich tekstach pojawiają się jakieś błędy - również mnie o nich poinformuj.